חג שונה ומשונה עובר עלינו,
מקווה שאתם בטוב,
רואים את הטוב
מחפשים את הטוב
ומוצאים אותו.
לפעמים אנו זקוקים להפנות את המבט לכיוון הנכון
על מנת לראות את הטוב סביבנו.

אני מקווה שהשמחה מלווה אתכם באשר אתם,
שמחה עמוקה, שמחה ילדית ונטולת דאגות.
איזושהיא ידיעה ברורה שהכל יהיה בסדר.

הרבה אנשים חווים כעת פחדים, בלבול ועומס מחשבתי, מכל מיני סיבות.
עכשיו כשחוסר זמן פחות מהווה בעיה,
יש לנו אפשרות לעזור לעצמנו,
ולתרגל דברים שיעזרו לנו להפחית מתח ולהרפות את הגוף ואת התודעה.
אני ממליצה על יוגה, מדיטציה, קריאה של דברים שמשקיטים את התודעה ומעוררים השראה.

בתור מי שעוסקת גם במדיטציה ומאמינה בכוח שלה אני מצרפת לכם פה בשמחה את המדיטציה עם הצליל סו- האם. מתוך ערכת קלפי יוגה מדיטציה ופילוסופיה שיצרתי לאחרונה והיא זמינה לרכישה.
תוכלו לתרגל אותה פעם היום בבוקר או בערב לשים סטופר של 20 דק ולשבת.

עוד אני מעדכנת שאני מעבירה אימוני יוגה בזום- מוזמנים להצטרף.
בנוסף אני מטפלת בהילינג אנרגטי מרחוק בשיטת רות- ווב קריל.
זוהי דרך עמוקה לטיפול בבעיות "מהשורש" מנסיוני מצאתי שהיא יעילה מאוד לטיפול במערכות יחסים, חרדות, כיון במציאת היעוד וכד'.
אם אתם מרגישים קריאה עבורכם או עבור ילדיכם, אני כאן.
הטיפול נעשה מרחוק ללא מפגש, והדיווח נשלח אליכם במייל.
טיפול עובד בצורה כזו שאתם מסכימים שאטפל בכם, שאשחרר מכם כעסים, אמונות ודברים שאינם משרתים אתכם ואינם רלווטים עבורכם.
למעשה יש תודעה רחבה שכולנו חלק ממנה וכך התודעה שלי מתחברת לתודעה הרחבה ודרכה משפיעה על התודעה שלכם. משהו כזה:)

אני מצרפת קטע מתוך ספר שאני קוראת כעת- של דיפאק צו'פרה- פילוסוף הודי שכותב נהדר את הפילוספיה היוגית בצורה פשוטה ונגישה.

"התודעה שלנו פעילה כל הזמן, קופצת ללא הרף ממחשבה למחשבה, מרגש לרגש. כדי ליצור קשר עם התבונה הבלתי מקומית, עם הנשמה האוניבלסלית השוכנת בתוכנו ובכל הדברים כולם,  יש למצוא דרך לעקוף את ערפל המחשבות המסיח דעתנו. אי אפשר להתגבר על הקושי הזה בכח. כאשר אתם מבקשים לחצות את הרחוב בלילה ערפילי, אין שום דבר פיזי שתוכלו לעשות כדי להתגבר על הערפל. עליכם פשוט לחכות, בשקט ובסבלנות עד שיתפזר הערפל מעצמו.
מידי פעם תתגלה בפניכם פירצה קטנה במסך הערפל ותוכלו לראות את המשך הרחוב. אותה אסטרטגיה יש לנקוט גם לגבי ערפל המחשבות.
אם נהיה שקטים, נחווה רגעים של דממה טהורה- אני קורא להם 'מרווחים' במחשבה- ודרך אותם מרווחים נוכל להציץ פנימה אל מעמקי הנשמה. כל הצצה תשפר את הבנתנו ובסופו של דבר המודעות שלנו תתרחב.
מטרת המדיטציה היא להשהות את שטף המחשבה לזמן מה, ולחכות עד שערפל המחשבות יתפזר כדי שנוכל להציץ אל הרוח השוכנת בתוכנו.
לרוב בני האדם קשה מאוד לשלוט בזרם המחשבות. המתחילים מבינכם עלולים למצוא את עצמם מתוסכלים בניסיונות הראשונים. אולם זכרו שהתסכול אינו אלא עוד מחשבה, עוד רגש שמפריע. המטרה היא להרפות מן המחשבות, כל המחשבות, בשקט ובאופן סביל.
אחד הדרכים המקובלות להתחיל מדיטציה היא להתמקד בעדינות בדבר אחד, וכך למנוע ממחשבות מקריות להסתנן אל התודעה. אני אוהב להתחיל במדיטצית נשימה.
כדי להתחיל את המדיטציה, מצאו תנוחה נוחה. שבו בנוחות בכסא כשכפות רגלכם מונחות על הרצפה.
הניחו את כפות הידיים בחיקכם כשהן מופנות כלפי מעלה. עצמו עיניים והתמקדו בנשימות שלכם. התרכזו בשאיפות ובנשיפות שלכם מבלי לנסות לנהח אותן או לשלוט בהן בשום דרך. אתם עשויים לגלות שהנשימה שלכם מאיצה או מאטה מעצמה, נעשית עמוקה או שטוחה מהרגיל, ואולי אף נפסקת לכמה שניות. עקבו טחר השינויים האלה מבלי להפעיל התנגדות כלשהי. בכל פעם שתשומת הלב שלכם נודדת ונמשכת לצליל כלשהו שאתם שומעים בחדר סביבכם, לתחושה כלשהי בגוף או למחשבה שעוםה בתודעתכם, החזירו אותה בעדינות לנשימה שלכם.
זוהי מדיטציה בסיסית. לאחר שלמדתם לשבת בנוחות ופשוט להרגע ולהתמקד בנשימה, אני ממליץ להוסיף מנטרה, אשר יוצרת אוירה מנטלית שמאפשרת לכם להרחיב את המודעות שלכם".
מתוך כוחם של צירופי מקרים/ דיפאק צ'ופרה.

אני מוצאת  שהמילים שלו מדוייקות  עבורי כעת.

לסיום אאחל לכם חג של חופש פנימי להיות מי שאתם באמת,
חופש פנימי להיות מי שנולדתם להיות,
בלי מוסכמות, בלי צריך ובלי חייב,
כל אחד בביתו לפי רצונו ויכולתו.

נשיקות וחיבוק גדול ממני
מוריה

סוהם
סוהם מלל

2 תגובות

  1. איילה אביב ב- 08/04/2020 בשעה 16:19

    מוריה את מדהימה❣
    חג שמח מלא אור ואהבה💜🌈

    • Moria Kashi ב- 08/04/2020 בשעה 16:44

      תודה רבה איילה:) חג שמח נשיקות

השאר תגובה